3.. es a makik nombar

Mina problem med mobilleverantören 3 började en fredag i januari när jag fick ett sms som tackade för att jag hade förlängt abbonemanget hos dom ytterligare två år. Ringde upp kundtjänst som sa att han skulle be sin chef återkomma senare. Det hann gå en vecka, nästa fredag, och ingen hade ringt så jag ringde upp igen. Då fick jag reda på att jag den 20:e januari hade förlängt mitt abbonemang med två år. Den 20:e januari var jag på kaffeskola i Stockholm hela dagen. Återigen skulle en chef ringa upp mig när dom visst mer. Ytterligare en vecka senare så ringer jag tydligen rätt och hamnar på RIKTIGA abbonemangsavdelningen hos 3. Där får jag reda på att jag inte kan göra speciellt mycket och att jag ska POLISANMÄLA säljaren i butiken. Han säger heller inte vilken butik det är. Så jag tar mig ner till butiken jag skapade mitt abbonemang i från första början och pratade med honom. Han ringer själv kundtjänst och väntar i 20 minuter. Det visar sig att NÅGON har lagt in en förlängning och rakt av kopierat det kontrakt jag skrev förra våren och haft kvar exakt samma IMEI nummer och beställningsdag. Vilka jävla tomtar säger jag bara. Det enda positiva är ju att min mobil räknas som uthämtad den 20:e januari så det är en aning längre garanti kvar på den.

Kommentarer
Postat av: Robban

Visst e dom härliga, vi har ett liknande problem med tidninge dagens ledare

2009-02-11 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0